Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа конверсия 1.6-1.7 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    може и така да стане, преди малко премерих вала
    резултатите са добри. 2 биели са превъртяли но няма проблем.
    Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:29.

    Comment


    • #32
      Виж размери по ръководствата и мери. И биелите от другия мотор ти вършат работа ако са наред. Ако комбинираш им виж грамажите да са им близки.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #33
        Докато чакам вала от шлайф си поиграх с един препарат и всичко светна , остава да видя главите в какво състояние са.
        Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:32.

        Comment


        • #34
          Здрасти, коляновите валове на боксери дали са от 33-ка или от 145/6 1,6 1,7 8В и 1,7 16В са еднакви.
          Разпределителните валове на 1,7 16В от 33-ка и 145/6 1,7В са различни имат различен лифт.
          Може да си подкараш 1,7 1,6В с ЕКУ от 145/6 1,6 само трябва да смениш бобините . И него може да го ремапваш. Ама това с мегата ще ти е по удобно.

          И ако искаш дай поща че да ти пратя едни ръководства за ремонт.

          И основната болка на боксера е това че маслото трябва да се сменя на 5 000 километра понеже се промива с бензин когато се кара на кратки разстояния.
          Опел Кадет GSI
          166 2,4 JTD
          ако мислиш че е здрава дай та тествам

          Comment


          • #35
            Мейла ми е ivaylo5225@abv.bg

            Ето и снимки на буталата


            Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:34.

            Comment


            • #36
              С тия бутала с луничките, стандартни гарнитури и 16в глави си 10:1, и с турбото ще го взривиш тоя 1.7
              За 5 мм гарнитури забрави. Трябват ти други бутала, но както си ги подготвил стандартните, сглобявай без турбо и си 130 коня без ума ти да е постоянно под капака и да следи кое как е и кога ще умре.
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                С тия бутала с луничките, стандартни гарнитури и 16в глави си 10:1, и с турбото ще го взривиш тоя 1.7
                За 5 мм гарнитури забрави. Трябват ти други бутала, но както си ги подготвил стандартните, сглобявай без турбо и си 130 коня без ума ти да е постоянно под капака и да следи кое как е и кога ще умре.
                то и Дригата караше с оригиналните предии да мине на ковани, но май бяха 33кови .различни ли са от тези на 145цата? Ако не ще търся буталца от 33ка или някакв и други с такъв размер

                Kакво мислите за преправяне на оригиналните бутала ?? или ще се прецака циментацията на буталото ?
                Last edited by ivaylo; d.m.y г., 15:57.

                Comment


                • #38
                  Да от 8 клапанов 1.7 от 33 са с изкопани чела и ще дойде по-голяма горивна камера...
                  Трябва да се измерят обемите и да се види как се разминават с клапаните обаче.
                  Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 18:03.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                    Да от 8 клапанов 1.7 от 33 са с изкопани чела и ще дойде по-голяма горивна камера...
                    Трябва да се измерят обемите и да се види как се разминават с клапаните обаче.
                    На 8 лапановите им правих зарези за клапаните иначе не става и сгъстяването идва на 8-1 -пърфект.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      На 8 лапановите им правих зарези за клапаните иначе не става и сгъстяването идва на 8-1 -пърфект.
                      и аз така ще направя но на тези с луничките . Трябва да пресметна колко голям зарез да направят на машината за да стане добре и да не се изтънят челата на буталата прекалено много

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ivaylo Покажи съобщение
                        и аз така ще направя но на тези с луничките . Трябва да пресметна колко голям зарез да направят на машината за да стане добре и да не се изтънят челата на буталата прекалено много
                        Искаш да видиш как се чупят алфови бутала ли?
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                          Искаш да видиш как се чупят алфови бутала ли?
                          Защо по смотани ли са от 33ковите ? Колко дълбок зарез си направил на твоите старите ?
                          такааааа премерих дебелината на 4елото на буталото - 1,5 см , събира 11 кубика(със луничките) , диаметъра е -87 / Да стане 8:1 трябва зареза да е с диаметър 7,5 см трябва да се направи с дъълбочина 5,5 мм - което според мене е много и ще стане шит.

                          ПП: Сетих се, че в момента съм с такива бутала на колата. ще използвам тях.
                          Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:37.

                          Comment


                          • #43
                            такаа малко развитие по темата
                            1.Вече съм с 4 дискови спирачки.
                            2.Мегата е почти сглобена остават някои малки доработки и ще се тества.
                            Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:39.

                            Comment


                            • #44
                              При отварянето на главите разбрах доста гадни работи...
                              - водачите са заминали и предстой смяна с нови .
                              - има и 3-4 клапана с изтънени стебла.
                              Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:45.

                              Comment


                              • #45
                                Малко развитие по темата...



                                MAP 2,5 бара


                                Почти готова останаха няколко елемента и кутия


                                Last edited by ivaylo; d.m.y г., 22:46.

                                Comment

                                Working...
                                X